пятница, 18 апреля 2014 г.

Модуль 11



Модуль 11

З усього того, чому я навчалася на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде максимальне використання новітніх технологій в навчальному процесі, участь у проектах, різноманітні форми оцінювання і цікаві варіанти представлення результатів.

Модуль 10



Модуль 10

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме що я маю чітко сформулювати інструкції для дітей. Щоб діти мали чіткий план роботи над завданням.
Також я заповни
ла план впровадження.

среда, 16 апреля 2014 г.

Модуль 9



Модуль 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання :
• Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
• Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
• Учні мають бути активним у власному навчанні;
• Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
·                                 • зміст;
·                                 • процес ;
·                                 • результати;
·                                 • навчальне середовище.
• Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
• Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Модуль 8


Модуль 8
Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме, це той вид оцінювання, де до уваги беруться потреби учнів, а не програма чи стандарт, навпаки, це нестандартний вид оцінювання. Він полягає в тому, що за основною шкалою можна визначити можливий результат, але він змінний і може варіюватися в залежності від активності та творчості виконання проекту. Дане оцінювання дає змогу визначити межі роботи над проектом та той рівень, який учням далось досягти вийшовши за ці межі.
На педраді було багато різних думок про те чому учні не хочуть себе оцінювати.
Було вказано багато шляхів як вирішити ці проблеми.

вторник, 15 апреля 2014 г.

Модуль 7


Модуль 7


Повторили правила роботи в малих групах. Поспілкувалися про користь та переваги виконання спільної роботи учнями. Переглянули вимоги до виконання учнівських робіт. Взяли чимало нової інформації щодо виконання учнівських проектів. Знайшли  цікаву інформацію щодо використання презентацій, публікацій, вікі-сторінок, блогів.

Модуль 6


Модуль 6

Обговорювали питання  безпечного та відповідального використання Інтернету.
Ознайоми
лися з особливостями Інтернет-сервісів для співробітництва. Працювали з блогами.


Завдяки блогам, пошті, спілкуванню в соц. мережах діти отримують можливість звернутись до справжніх носіїв мови, розширити й поглибити свої знання й вміння. Завдання вчителя - бути помічником, вміти направити й підказати в якому напрямку рухатись...

воскресенье, 13 апреля 2014 г.

Модуль 5


Модуль 5

 Модуль 5 допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: необхідно навчити їх критично відноситися до інформації в Інтернеті, а також вчитися спілкуватися в Інтернеті, знати правила Мережного спілкування, не забувати про авторське право.