четверг, 10 апреля 2014 г.

Модуль 4


Модуль 4

На занятті нам було запропоновано переглянути певну кількість презентацій, при чому серед них були ті, що відповідають вимогам їх створення, й ті, що не відповідають. Ми повинні були пояснити переваги та недоліки кожної з переглянутих презентацій.

Питання, що стояло перед нами: "Що повинна відібражати учнівська презентація?" 

Групове обговорення та спільний пошук відповіді дав нам зрозуміти, що презентація не повинна бути великою, містити багато тексту, оскільки повинна відібражати самостійну дослідницьку діяльність учнів.

Також ми розглянули критерії та вимоги до оцінювання учнівської презентації.

Це заняття дало змогу мені зрозуміти те, що:

  • презентація демонструє розвиток в учнів навичок мислення в процесі проектної діяльності;
  • учнівська презентація дозволяє врахувати індивідуальні особливості учнів;
  • презентація демонструє уміння учнів інтерпретувати, оцінювати, узагальнювати і аналізувати дані, явища, процеси, події.

Комментариев нет:

Отправить комментарий